lagu

Tuesday 3 March 2015

Ekspedisi Gua Kechil, Raub



Hai semua.. Hari ini pula mengisahkan tentang pengalaman saya menjadi guru penolong pengiring bagi aktiviti Ekspedisi Gua Kechil di Gali, Raub. Pengalamannya memang tak dapat digambarkan dengan kata-kata kerana saya rasa sangat-sangat seronok dapat menyertai aktiviti tersebut. Semasa ekspedisi tersebut, saya berasa sangat penat. Mungkin sebab sudah lama tidak menyertai aktiviti sebegini. Kali terakhir pun semasa zaman sekolah dulu-dulu. Hehehe. 

                                                Di pintu Gua Kechil, Gali

                                               Gambar pintu Gua Kechil

                                Bersama-sama dengan anak murid Tingkatan 4

                                                   Muka penat + ceria
                                 Dalam gua. Dalam Gua Kechil ni ada gua lagi.
                                Ni namanya Gua Stadium.

                                     Bersama-sama dengan guru-guru SEMTEK

                                          Akhirnya sampai di puncak. ^^

No comments:

Post a Comment